torstai 15. marraskuuta 2012

179. Tallikaverit!

Mulla on muutama ihana tallikaveri joiden kanssa vietän aikaa ihan vapaa-aikanakin. Eniten nähään kuitenkin tallilla, sillä urheilulajit yhdistää ihmisiä!

Tykkään aina ratsastella kaveriporukassa, ja Saviolla oon tutustunut yhteen ihanaan ihmiseen, jonka kanssa on tehty paljon mahtavia maastolenkkejä, ollaan treenailtu yhdessä ja pidetty hauskaa! :) Silja vuokraa siis Robia pitkäkestoisesti, joten päästään ihan millon vaan ratsastamaan yhdessä.
Silja on mua vuoden nuorempi, mut tuntuu paljon vanhemmalta kun se on niin  FIKSU! :D Silja on ollut meillä vain muutaman kerran kun ite asutaan Jämsässä ja aika lähellä keskustaa, ja Silja asuu lähellä tallia eli ainakin 17 kilometrin päässä. Mutta nähään kuitenkin tallilla tosi usein ja pidetään paljon yhteyttä. :) Siljan blogiin pääsee tästä.

Silja ja Robi

Silja ja Esteri
Silja ja Kerttu
Pinjan oon taas tuntenut ihan ala-asteelta asti, ja tunnetaan toisemme tosin hyvin. Se on ihana ihminen ja osaa kuunnella, mut osaa sitten kanssa puhua vähän liikaakin. Ja rakkaana vierustoverina enkun tunneilla Pinja osaa lahjakkaasti häiritä mun "opiskelua" :)) Muistan vieläkin kun Pinja tuli ekaa kertaa meille meidän yhteisten kavereiden kanssa. Oltiinkohan silloin kolmosella vei nelosella? :D



Sit oon tutustunut Meriin ja Oonaan, ja muihin tosi kivoihin ihmisiin. :) Tallilla ei joudu koskaan oleen yksin!

2 kommenttia: