perjantai 21. helmikuuta 2014

ONE DAY TO GO

Huomenna nousee pitkään odotettu lentokone kohti Kyprosta! Odotan matkaa ihan sairaasti ja nyt kirjoittelenkin viimeisiä hetkiä kotosalla. Ihan muutaman hetken päästä ahtaudutaan meidän siniseen Fordiin ja ajetaan Helsinkiin tädin luokse yöpymään. Tää päivä koostui siitä, että pääsin kahdeltatoista koulusta ja kävelin Lidlin kautta kotiin kroissantti kourassa. Tyytyväisenä tassuttelin kotiin ja aattelin käydä lenkillä, siivota ja pakkailla loppuun. Kello oli vasta kaksitoista ja ovi oli lukossa. Jotta päivästä tehtäisiin mulle tosi hankala, vara-avain oli unohtunut sisälle eikä mulla tietenkään ollut avainta! Mikään ovi ei ollut auki, pikkuveikalla eikä äidillä ollut avainta joten mikäs siinä, istuin pakkasessa kuistilla ja odottelin että isoveli pääsisi koulusta! :D Onneksi isoveikka sai luvan lintsata koulusta ja tuli päästämään mut sisälle. Kyllä mä siinä tunnin ehdin jo istua ja siivoilin samalla kuistia kun ei muutakaan tekemistä ollut.

Tänään olen sitten jo ehtinyt katsoa Ruotsin ja Suomen pelin, siivota ja olen käynyt jopa lenkillä. Täällä kotona alkaa porukka jo käydä aika kuumana, joten eiköhän me kohta jo lähdetä! Kun palataan takaisin kotisuomeen, lupaan ilmoitella heti blogin puolelle ja virkistää hieman ulkoasua. Nyt kuitenkin adios ja hyvää hiihtolomaa kaikille!


1 kommentti:

  1. pidä kivaa, se on ihana paikka :3 ja mummille ja vaarille oikein paljon haleja ja terkkuja multa!♥ :*

    VastaaPoista